Inschrijven

Je kan online reserveren!

  • De uurroosters vind je per opleiding (zie 'studieaanbod')
  • Kijk ook bij Studieaanbod - Aanbod-nieuw voor de nieuwigheden
  • Je vindt in deze handleiding hoe je op onze website een plaatsje reserveert

Opgelet: je kan online een plaats voor één of meerdere cursussen reserveren; als je je e-mailadres invult ontvang je een uitnodiging tot betaling. Kijk ook bij ongewenste berichten (spam), misschien is de mail daar terechtgekomen! Je inschrijving is echter pas definitief nadat we je betaling hebben ontvangen (cash of met opleidingscheques op het secretariaat of via overschrijving). Je kan niet met bancontact betalen!

Rekeningnummer:
BE78 2300 0093 7886 (BIC: GEBABEBB) - vzw Sint-Jozefscollege, Schaluin 28, 3200 Aarschot

Zorg ervoor dat je betaling geregeld is voor de cursus start: door een nieuwe werkwijze van de overheid begint je cursus pas te lopen op het moment dat je betaald hebt. Dit is belangrijk voor betaald educatief verlof: zolang je niet betaald hebt, heb je geen recht op educatief verlof. Dat wil zeggen dat de dagen vóór je betaling niet meer meegerekend kunnen worden, ook al volgde je wel al les.

Inschrijving en betaling

  • September: Aanmelden op het secretariaat kan vanaf half mei tot de laatste werkdag van juni en vanaf de eerste werkdag na 15 augustus, telkens op de Bekaflaan 62 in Aarschot (nieuwbouw).
  • Januari: Aanmelden op het secretariaat (Bekaflaan 62) kan vanaf de laatste 2 lesweken voor de kerstvakantie en vanaf de eerste lesdag na de kerstvakantie (raadpleeg de kalender).

 

  • Inschrijven gebeurt door het verschuldigde bedrag ofwel cash, ofwel in de vorm van opleidingscheques aan de secretariaatsmedewerkers te overhandigen. Betalen via overschrijving is ook mogelijk, betalen met Bancontact kan niet. Ter plaatse wordt je inschrijving geregistreerd en plaats je je handtekening. Pas dan is je inschrijving een feit.
  • Heb je via overschrijving betaald, dan maken we alle documenten klaar; tijdens de eerste les komt een secretariaatsmedewerker langs in de klas om de handtekening te vragen.
  • Van zodra het uurrooster bekend is kan je doorlopend online inschrijven. Klik hier om te zien hoe dat moet. Vul alle gevraagde gegevens zorgvuldig in (opgelet: steeds de officiële voornaam en naam gebruiken, zoals ze vermeld staan op de identiteitskaart). Vermeld je volledige rijksregisternummer (zie achterkant identiteitskaart). Vul ook je (correct) e-mailadres in, dan krijg je meteen een bevestigingsmail (kijk eventueel in de spamfolder / map ongewenste berichten). In de mail vind je een uitnodiging tot betaling van het verschuldigde bedrag. Vermeld de gevraagde gegevens - je naam, de cursus, het lesmoment - in de betalingsmededeling.
    Voor de computercursussen is een snelle betaling ook een garantie op een inschrijving, omdat daar het aantal beschikbare plaatsen vastligt. Indien een cursus dreigt volzet te raken dient de betalingsdatum om de inschrijfvolgorde te bepalen en zo je plaats te garanderen.
  • Indien je niet beschikt over de Belgische nationaliteit dien je ons een fotokopie te bezorgen van je identiteitsbewijs of paspoort (voor- en achterzijde). Dit document moet in ieder geval nog geldig zijn op het moment van de inschrijving.
  • Beschik je over een document (ziekenfonds, VDAB, ...) waardoor je gehele of gedeeltelijke vrijstelling van betaling van het inschrijvingsgeld geniet, bezorg ons dit dan zo snel mogelijk (d.w.z. binnen twee weken t.o.v. de betalingsdatum). De betalingsdatum moet immers binnen de geldigheidsduur van het document vallen (vaak is dit slechts 30 dagen geldig). Zie vrijgestelden.

Overzicht sociaaleconomisch statuut / opleidingsniveau

Bij je inschrijving vragen we je deze gegevens aan ons te bezorgen. Meld ook eventuele wijzigingen op het secretariaat. Klik hier om de lijst raadplegen.